Mitt 2013 ~Del 1

Hei, folkens!

Som i fjor, og som alle andre bloggere, tenkte jeg å ha et årsoppsummering om det er det heter. Jeg elsker å se gjennom arkivet, selv om det ofte kan være skikkelig flaut å se forandringene, men det er likevel utrolig morsomt. Så nå får dere måndene fra januar til april, håper dere liker det! 🙂

Januar:

Helene flyttet til Spania, og den dagen var bare alt svart for meg…
 

Jeg begynte å fotografere på LHK-kamper, og det har jeg gjort i et helt år nå 🙂

Jeg hadde bursdag! Og på dagen min fikk jeg gratulasjon av selveste Kristine Ullebø!

 
..og jeg feiret med masse koselige mennesker 🙂

JEG FIKK IPHONE, etter å ha måtte holde ut med diverse mobiler i årvis..

Februar:

Bursdag hos Marie, nok en gang, med råe folk..

Var nede på brygga og tok bilder med Marie, og vi holdt på å fryse av oss både armer og bein!
 

Vinterferien kom og jeg og familien dro på fjellet. Gjett hvem som ikke tryna en enste gang på slalomen, hint, meg!!
 

Jeg var i Oslo med Mikael, mamma og Ben, og hadde det sykt kos!

Mars:

Var i bursdag til herlige Camilla, som dere ser, det var drit fun!

Baka noe helt sykt masse denne måneden!! La dessverre ikke alt ut på bloggen, men jeg lover dere, hadde helt dilla..
 

Påskeferien kom, og jeg tilbrakte starten av den sammen med Maren 🙂

..og fikk påskeegg såklart!

April:

JEG VAR I LONDON!! Det var helt fantastisk, og jeg må tilbake igjen, SNART.



Maiken feiret bursdag, åh, det var så koselig <3
 

Jeg gjorde tabben, og gikk på skolen seende ut som en puddel, eller nei, værre.

Det var PW-cup, og vi kom helt til 1/8-finalen, pluss, jeg og Nora Emilie møtte Torhild Haugen!

Enda en bursdag sto for tur, denne gangen var det Stine som skulle feires! Det også var superkoselig!

Feiret bloggen sin ettårsdag!

Del 2 og 3 kommer de neste dagene!

(Q) Hva synes dere om bildene fra månedene?
(Q) Gjorde dere noe spesielt fra januar til april?

~Mathi99~ 

 

3 kommentarer
    1. Morsomt å se tilbake på. Innser nå at jeg har fulgt deg en god stund, med tanke på at jeg husker noe av dette 😀
      Det eneste jeg kommer på fra januar og frem til sommerferien er at jeg gikk skole, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg