bytur og kattemenneske

Hei!

I dag var jeg på Nordbyen og handla noen ting for pengene som jeg fikk til jul, ekstra kjekt siden det er romjulssalg nå.. Etter det dro vi videre til sport1 og der byttet jeg en ting (i en større størrelse) og fikk kjøpt meg en kompresjonstights skrev jeg det i det hele tatt tiktig?? til håndballen. Søk det opp hvis dere ikke vet hva det er. Haha, som dere ser på overskriften har jeg nå blitt et kattemenneske (på en slags måte). I går kom det en katt til oss, og vi aner ikke hvem sin den er, men den er dødssøt!! Siden ingen har spurt etter den har vi også gitt den et nok så nydelig navn; Steinar Rumpesprekk, ikke spør hvorfor.. Men den er helt sånn nussebass! 🙂

Her ser dere herligheten, wææ!

(Q) Hva har dere gjort i dag?
(Q) Har dere katt, haha lol.

♥ Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg