videoblogg~Julegavene mine 2013

Hei folk!

I går dro jeg ganske tidlig med familien til Lillestrøm for å være med familien til Ben. Der spiste vi og spilte spill og koste oss. Rundt halv fem plukker pappa med seg Mikael og meg og da drar vi til farmor og spiser enda mer julemat. Sjokk. 

I sta tok jeg meg faktisk tid til å spille inn en videoblogg, med alle julegavene jeg fikk, trur hvert fall det var alle. Det er jo mange måneder siden sist, så det var endelig på tide! Håper dere liker den, vi snakkes  🙂

 
Sett på 720p HD for å få bedre kvalitet. Og jeg skjønner ikke helt hva som skjedde med lyden, men sånn får det bare være..

(Q) Hva synes dere om videoen?
(Q) Fikk dere noe morsomt til jul?
-Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg