merry christmas

Tjohei!

Nå har jeg vært i kjerka på julegudstjenesten, og før det rakk jeg så vidt det var og dusje og få på plass sminken.. Jeg så litt for lenge på juleklassikere som “3 nøtter til Askepott” og “Reisen til julestjernen” samt uendelig mange disneyfilmer. Jeg er så glad i julen. Nå begynner gjestene å komme, så jeg får kjappe meg å skrive ferdig. Ha en fantastisk dag, alle sammen! 🙂


Kjolen er fra Vero Moda

(Q) Har dere vært i kjerka i dag?
(Q) Hvordan feirer dere julaften?
♥Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg