lillejulaften

Hei søte dere!

I dag har jeg rukket en god del selv om klokka ikke akkurat er veldig mange. Jeg sto opp i halv elleve-tiden og skulle rett videre til farmor og farfar på lunch allerede klokka tolv, men det gikk helt fint med tiden. Så kjørte jeg og pappa videre etter hvert, for vi skulle til Tvetene og selge juletrær til inntekt for laget, på veien fikk jeg også levert en julegave. Men så ble det så kaldt, og Janne kom til Tvetene fodi hun skulle ha noe, og da ble jeg med hun hjem! 

Nå sitter jeg og hører på julesanger og nede står Janne og lager ribba og resten av julematen. Åh, blir så sulten av å tenke på all den gode maten! Vi blogges sikkert seinere, så ha en foreløpig fin dag!

(Q) Hva gjør dere på lillejulaften?
♥Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg