feriekos

Heisann!
I dag har jeg faktisk ikke gjort noe annet enn å rydde, vaske og tørke støv på rommet, dere vet, julekveldsvisa, haha 🙂 Jeg har faktisk også for en gangs skyld satt meg ned for meg selv med gitaren og spilt på den i flere timer, det er herlig.. Det er så deilig å vite at det ikke er noe skole til mandag, og ikke minst kunne sove leenge! Nå koser jeg meg med Thea og Mikael, vi ser på film og propper i oss tonnevis av godteri, kos dere videre i kveld:-)

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~M a t h i l d e !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg