bilder fra rabra

Hei!

Det er julefeire!! Åh, jeg er omtrent død nå, i litt over en uke jobber vi intenst med rabra, og det gjorde meg skikkleig sliten, så i går var jeg fatisk ikke hjemme før halv elleve på kvelden. Siden forestillingene våre holdt på såpass lenge. Men jeg kan med hånden på hjertet si at dette var tidenes rabra, denne gangen var det så gøy! Jeg fikk Mikael til å filme noen innslag, så jeg kan se om det blir noen videoer, har dere lyst på det?

På skolen i dag ryddet vi bare opp etter i går, så hadde lærerne et lite show hvor noen sang, noen spilte sanger og så var det en del allsang. Jeg digger når vi avslutter på den måten! Så etter det, samlet vi oss i klassene våre og koset os  og fikk karakterkortet; superkoselig!! Og forresten se hvor kult det ble med det CD-sceneteppet i bakgrunnen! 

Haha, vi har den kuleste læreren! <3

(Q) Hvordan var dere siste skoledag?
(Q) Vil dere ha rabravideo?
~Mathilde! 

1 kommentar
    1. Kreativ måte å lage sceneteppe på 🙂
      Håper du fikk et karakterkort du er fornöyd med, og at du får en god juleferie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg