Rabra

Hei dere!
Har virkelig ikke rukket å blogge før nå.. Jeg er veldig lei meg, men på skolen har det gått i ett sett med Rabra, og jeg er som regel så sliten etter skoledagene at jeg sovner på sofaen, ikke bra. Uansett, i dag var 7. klasse (de som starter i åttende på ra neste år) og så på generalforestillingen vår. Det var faktisk veldig gøy å ha dem der, men det er i morgen det gjelder, da braker det løs med første forestilling klokka fem. Jeg gleder meg faktisk veldig!

(Q) Har dere juleforestilling med deres skole?
-Mathilde!

3 kommentarer
    1. I just wanted to let both of you know I can’t speak any other language than English but when I seen your pictures I had to say that is foreign beauty. I doubt you will translate this but if you do I will be willing to learn your Language just to talk to you regularly….

    2. Nei, men hadde musikal i 10.klasse for snart 3 år siden, tradisjon på den skolen at 10. har musikal 🙂 Også var jeg med på rysserevy i vår da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg