lørdagsstemning

Heihå!

I dag har jeg vært i Skien og spilt kamp mot Gjerpen. Kampen gikk ikke aakkurat veldig bra, og vi tapte.. Rett etter kampen hastet jeg og mamma videre til Down Town fordi jeg skulle klippe meg, tuppene mine var veldig slitte, så jeg ikk tatt dem. 

Blei det fint?

Nå er jeg alene hjemme, og venter på at Mikael snart skal komme så vi kan mekke litt mat. Om ikke lenge kommer mormor også, så jeg kan se for meg at denne lørdagskvelden blir kjempefin! 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva skal dere i kveld? 

-Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg