kick off

Heia!
I dag startet vi med Rabra som er en forestilling som vi på Ra arrangerer. Hvis dere går langt nok ned i loggen, finner dere nok en sangvideo som er fra Rabra i fjor hvor jeg sang sammen med tre andre. Vi skal ha framføring neste torsdag, og i år jeg vi fem stykker på gruppa, så jeg gleder meg skikkelig, mer enn en hel uke med øving! Jeg skal også bli bedre med bloggen framover nå, eller hvert fall prøve, siden nå er vi veldig snart ferdig med alle innleveringer og prøver. 🙂

(Q) Har dere forestilling med skolen deres?
~Mathilde!

1 kommentar
    1. Kan du ta bilder med langermet hvit skjorte inni genseren? Kan du ha skjorta oppi jeans med et belte til?
      Kan du også ta bilder uten genseren eller løfte den opp så man ser at skjorta er oppi?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg