it’s friday

Hola!
Beklager at jeg blogger så sent, men i dag har jeg holdt på med noen lekser og solgt noen kaker til Polentur og sånt 🙂 Nå har jeg bittelitt tid før vi får besøk av mormor og morfar, så skal jeg se Norgekamp på tv og så på Target. Så jeg har en litt hektisk kveld, men en veldig koselig da! Norges håndballjenter starter opp med møbelringencup i helga og det er en slags “oppvarming” til VM i desember. Så jeg tenker det blir et par kamper foran skermen i helga 🙂 snakkes!

(Q) Hva skal dere i kveld?
(Q) Skal dere se på møbelringencup?
~Mathilde!~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg