time flies

Heihei!
Så, ja.. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, jeg er så lei meg for fraværet. Har vært ekstremt opptatt med tentamen og mye generelt skolearbeid. Som i går, da var jeg på skolen på kvelden fordi det var mattekurs der, noe som kommer til nytte når mattetentamen står for tur. I dag skal vi spille treningskamp mot Larvik turn j-98, så det blir tøft, men jeg gleder meg. Og i morgen står nok en tentamen for tur, nemlig engelsk.. Man får bare gjøre det beste ut av det!

Godjentene på tur!:-)

(Q) Hva har dere gjort i det siste?
-Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg