smil, det er helg

Heihei!

Nå er det så deilig med helg igjen, etter en lang skoleuke, med mye stress. Jeg hadde en engelskframføring i dag som gikk ganske bra, så det er veldig digg å slippe å gå med den “tunge” følelsen av å grue seg for framføringen.

Etterpå, eller nærmere sagt, klokka 8 skal jeg på pysjcup i Stavernshallen. For de som ikke vet hva det er så er det alle konfirmantene i Larvik (eller noe, trur jeg) som skal samles der og så spiller vi volleyball, koser oss, og ja.. Men jeg har ikke vært med på det før, så jeg gleder meg veldig til det! Snakkes 🙂

(Q) Har dere vært med på et slikt arrangement før?
-M a t h i l d e 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg