topplisten

Heiheeii!

Jeg er helt supergira nå, og det har jeg vært i hele dag også. Når jeg våknet til morgnen i dag, sjekket jeg, som vanlig, blogg.no og larvikslista. Jeg lette nedover lista, men fant ikke bloggen min, så bladde jeg opp igjen og så at jeg lå på 2. plass! Det er helt utrolig, så etter det, fant jeg mathi99 på 179. plass på topplista i Norge. Altså det er ikke så høyt, men jeg er på den lista, og det har jeg drømt om siden første dag jeg fikk blogg! Tusen takk, dere er fantastiske!! 🙂
 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva vil dere ha mer av på bloggen?
-Mathilde- 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg