forberedelser

Hei på dere!
I dag etter skolen var det egentlig nokså hektisk, jeg var med mamma til ei vi kjenner fordi hun skulle ordne neglene sine klare til i morgen. Så dro vi på Peppes med noen venner. Jeg er veldig sikker på at jeg ikke har nevnt dette her på bloggen før, men i morgen skal mamma gifte seg med han som om under 24 timer skal bli stefaren min. Men har ikke fortalt det liksom fordi det på en måte går litt under privatlivet mitt, så det kommer nok noen bilder i morgen, men så legges det temaet dødt her på bloggen tenker jeg 🙂 Ha en bra kveld videre!

(Q) Skal dere noe spesielt i morgen?
~Mathi99~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg