no more braceface

Heeeii!

Åh, jeg er helt i ekstase nå! I går var virkelig lykkedagen min, jeg er nemlig ikke lenger et reggistryne med togskinner i munn. Det er såå deilig! Jeg elsker tennene mine, og ikke minst, endelig kan jeg tygge tyggis igjen, jeg aner virkelig ikke hvordan jeg har holdt ut. Jeg er så vanvittig glad, nå 🙂 Etterpå skal jeg på trening og en del lekser skal unnagjøres. Vi snakkes, og ja, jeg skal legge til noen bilder som blir sånn før og etter.


Før jeg startet med regulering

Men en gang jeg fikk den på

Her tilbrakte jeg mine siste minutter med min kjærlighet
 
..Og her er mitt helt nye utseende! Dere ser det aknskje ikke såå tyselig, men på bildene framover på bloggen vil dere se det.

(Q) Hva synes dere om forandringen?
(Q) Har dere hatt regulering?
-Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg