god helg

Heihei, søte dere! I dag hadde vi verdens verste naturfagsprøve, neida, joda. Det var kapittelprøve i alt mulig om atomer og molekyler og u know.. Men følte at det gikk helt greit, var hvert fall hundre kilo lettere etter prøven. Nok om skole, det er endelig helg igjen, og i kveld skal jeg i bursdag til Maren, my girl! Gleder meg til kos og herlige mennesker. Så vil jeg beklage hele bloggfraværet mitt denne uka, men nå har skole blitt førsteproiritert. Jeg skal skjerpe meg framover nå! Ha en fin helg 🙂

(Q) Skal dere noe koselig i helgen?
~Mathilde 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg