urban

Heihei!

Det ble litt sent i dag.. Jeg våknet i elleve-tiden, og bare litt etter dro jeg, mamma og Mikael til byen for vi skulle ordne noen saker. Så skulle vi finne en dress til Mikael, og da dro vi til Sandefjord og Hvaltorget. Der rakk jeg kun å kikke i en butikk, nemlig Urban, men det funket fint, for jeg har egentlig shoppet litt mye i det siste. Der fant jeg to ting som egentlig til sammen hadde kostet 1100, men var satt ned til 2 for 150. Så jeg er helt ekstremt fornøyd!! 🙂

(Q) Hva synes dere om plaggene?
-Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg