Jobbedag

Hei på dere!
I dag har jeg ikke vært på skolen, noe som var utrolig deilig. Vi har jobbet til inntekt for Soweto, og jeg jobbet hos mamma på ARK bokhandel. Er egentlig veldig sliten nå, siden jeg sto i kassa det meste av tiden pluss at jeg pakka opp varer, priste dem og satte dem i hyller. I morgen og på torsdag er det jo også litt spesielle dager, for da skal vi på Thor Heyerdal vgs og jeg skal se på linjene medier og kommunikasjon og idrett, så det er jeg veldig spent til 🙂

(Q) Går dere en av de to linjene?
(Q) Har dere hatt jobbedag?
~Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg