happyday

Heisann!

I dag har jeg vært en veldig kort tur hos Maren før vi to tok bussen sammen til Nordbyen og var der en stund. Jeg kjøpte faktisk ikke noe annet enn en dr. denim bukse, men den er jeg driit fornøyd med! Dere får sikkert sett den på bilder og outfiter framover 🙂 Snart skal jeg i bursdag til Helga, men kameraet mitt er utladet, også trur jeg at laderen er hos mamma, så det får bli mobilbilder denne gangen. 

(Q) Hvordan er deres favorittbukser?
(Q) Skal dere i bursdag eller noe i dag?
~Mathilde! 

1 kommentar
    1. Heisann!!!!! Jeg må bare starte med en ting at denne bloggen er den stiligste blogggen på hele blogg, helt ærlig! Jeg må bare si sorry for at jeg ikke har postet kommentarer tidligere men nokken gungar så er jeg bare litt nedfor å så lar man være. Etter min mening er det nemlig latterlig manga dume sender inn komentarer. Jeg har selv opplevd frekkje komentarer før når jeg hadde bloggg. Det var veldig ekkelt. Jeg håpper dypt at du ike får noen frekkje komenterer og at du får tusen ganger flere fine kommenterer. Siden jeg har lagt ned bloggg tykjet jeg å bare poste en lenkje til en konkurranse som jeg akkurat har blitt med på. Premien er et gavekort. Jeg håper kjempe sterkt at jeg vinnner, men flaksen med meg så håper jeg at du skal! Det hadde vært veldig kjekt om du deltok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg