new MAC lipstick

Hei!  Når jeg var på Strømmen storsenter hadde de en egen MAC-avdeling på kicks og i det øyeblikket jeg så det, bestemte jeg meg for at jeg skulle ikke gå ut derifra tomhendt. Denne fargen er helt nydelig på, og den er ikke fult så mørk eller dyp som den ser ut på bildene ovenfor, den er bittelitt lysere på en måte. Fargen er i “Speak Louder”., som dere sikkert kunne se ovenfor, og jeg elsker fargen!

(Q) Hva synes dere om denne?
(Q) Har dere noen MAC leppestifter å anbefale?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg