flyr bort

Hei!  I dag var det en helt grei og vanlig skoledag. Nå gjør jeg egentlig ikke stort annet enn å sitte foran PC-en og psyke meg opp til kamp. Etterpå skal vi spille hjemme i Nesjarhallen mot Hei. Håper det går bra, gleder meg hvert fall til håndballkamp nå!

Men så kommer en ting som jeg rett og slett ikke har rukket å fortelle dere..I morgen, tidlig på morgnen, drar jeg og stesøstra mi til Tromsø! Vi drar tidlig til Gardemoen og flyr derfra for å besøke Anniken (stesøster nr.2). Jeg gleder meg virkelig, jeg har aldri vært i Tromsø før, og aldri så langt nord! Trur liksom at det lengste er Lillehammer ellernoe.. Haha, jeg skal hvert fall ta med kameraet, så for dere noen bilder 🙂

(Q) Har dere vært i Tromsø før?
-Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg