Danmark haul

Hei!

Nå har jeg kommet meg hjem fra nok en slitsom skoledag med 3 prøver. Jeg er virkelig sliten, men nok om det… Nå skal jeg vise dere hva jeg kjøpte i Danmark. På fredagen var vi på shopping før vi dro til Aalestrup, og jeg handlet litt der, pluss en ting på båten som dere skjønner under, og noe godteri, men det gadd jeg ikke å ta med nå.. 🙂


elsker lukta!  199,- båten 


H&M 149,-


virkelig verdens deiligste!! H&M 199,-


å, er helt obsessed med disse… 99,- per stykk, sisters point

Søstrene grene 8,-

Matas 49,- (elsker det allerede!)

Matas 79,- denne anbefales

Matas 39,-

(Q) Likte dere tingene?
Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg