litt av hvert

Heihei!
Nå sitter jeg i senga mi, men begynner egentlig å få litt dårlig tid nå.. Om noen minutter skal jeg til Nesjarhallen og se på sonesamling der. Jeg er ikke tatt ut, men mange av vennene mine fra både Nesjar og andre lag er jo der, så jeg skal se på de og krysse fingrene for at de aller fleste kommer med videre. I dag har jeg bare spist middag hos farmor og farfar og gjort en haug med lekser, så jeg ikke har så mye igjen resten av uka 🙂

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Er dere med på et krets/sonelag?
~Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg