pakke i posten

Hei igjen

Her om dagen satt jeg på nettsiden til coverbrans, og så gjennom alle fristelsene de hadde der. Jeg klarte ikke å motstå dnne gangen, så jeg bestilte noen få ting derfra. Leveringstiden er utrolig kjapp, og denne gangen vantet jeg kun i to dager! Servicen til coverbrands er virkeligå skryte av.. Det oppsto en pakkefeil, så jeg manglet den ene varen min, men den kom etter to dager den også. Så nå har jeg alt det jeg bestilte, og skal vise det for dere.


den største Lulu’s bagen, i green. Den er såå fin! (499,-)

Mary-Lou manizer (138.60,-)

Time Balm concealer (118.30,-) i fargen Light Medium

Put a lid on it, eyelid primer (111.30,-)

(Q) Hva synes dere om tingene?
(Q) Har dere noe av det samme?

~Mathilde

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg