superbloggern

Hei, dere!
Dagene flyr, eller hva? Jeg har bare ikke rekket å blogge de to siste dagene.. På mandag var det som vanelig lekser og trening, og i går var jeg på Bjønnes med noen gode venner + at jeg måtte prøve bunaden min. Så jeg rakk det ikke i går heller…
I dag har vi vært på tur med trinnet, og vi hadde det ekstremt koselig. Vi badet, grillet, lærte førstehjelp og litt annet forskjellig. Det var hvert fall veldig koselig!

Fra i går..

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
(Q) Har dere vært på tur nå?
~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg