de siste dagene

Heei!

I går var jeg jo med Helene og hennes venninne fra Spania (hun er norsk), Cathrine. Vi hadde det utrolig koselig, og skravlet masse! Etter hvert skulle de til en bursdag og jeg skulle feire onkelen min, så da dro jeg videre til Sandefjord. I dag skal jeg omtrent ikke noe som helst.. Vi passer fetteren vår nå, og i kveld skal jeg på trening og mest sannsynelig en tur på utstilligen til Isabel (siden mamma ogsåville en tur, og jeg ikke har noe )

I morgen skal jeg i bursdag til Selma på kvelden, og på lørdag skal jeg i bursdag til Marte og Lina på kvelden. Elsker bursdager, så jeg kan virkelig ikke vente. De siste dagene i ferien skal nytes godt!

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Skal dere i noen bursdager snart?


M a t h i l d e

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg