DIY: blomsterkrans

Hei!

I går snakket jeg jo om at jeg skulle legge ut et innlegg som jeg håper dere liker og får nytte av. Som dere antakeligvis skjønner på overskriften er det en blomsterkrans som skal lages i dag! Jeg har ønsket meg dette veldig lenge, men satte meg virkelig ned og prøvde å få til en bra hårpynt.

Det du trenger er:
Et gammelt (eller nytt) hårbånd
Noen fake-blomster (mine kjøpte jeg på IKEA i går)
Superlim

Det første du gjør er å ta av sleve blomstene fra stilken, som vist ovenfor.

Så kan du egentlig bare starte å lime blomstene på hårbåndet.

Bare fortsett og lim helt rundt til det ikke er mere plass igjen på hårbåndet, så lar du limet tørke litt, mens du venter på at blomsterkransen er ferdig!

…og voilà!

(Q) Hva synes dere om DIY-en?
(Q) Skal dere prøve/har prøvd den ut?

~Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg