IKEA

Hei!

I dag har jeg vært på IKEA med mamma. Vi måtte stå opp veldig tidelig, for så å kjøre broren min på fotballskole, og så kjørte vi til IKEA. Jeg fikk handlet en god del til rommet mitt (hos mamma), og nå er mamma og Ben i full gang med å sette opp et stort speil til meg 😀

I morgen skal jeg være med Helene + feire onkelen min på kvelden. Kommer nok til å skvise inn ett innleg som jeg trur de aller fleste av dere vil like ganske godt! Bildene fra Vrådal kommer også i løpet av kvelden. Håper dere får en fin kveld!

(Q) Har dere vært på IKEA før?
(Q) Hva skal dere i kveld?
♥Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg