utstilling

Heei!

I går var jeg en tur i byen med Janne, Mikael, Thea og Anniken. Jeg fikk kjøpt meg litt nytt, men får se om jeg legger det ut. Etter vi hadde vært på Nordbyen, møtte vi pappa på torget, og spiste på en wok-resturant i nærheten. På kvelden gjorde jeg meg klar, for jeg skulle nemlig på utstilling! Isabel Blanco, som de fleste vet at er mitt største idol, hadde premiere på utstillingen “Mind Warriors” i går kveld, og Pappa, Thea og jeg tok turen. Det var helt fantastisk, og jeg fikk snakket med Isabel mot slutten også! Jeg kunne ikke drømt om en bedre dag 🙂

 

Dette var bare to av femten

(Q) Hva synes dere om bildene?
♥Mathilde!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg