Danmarksturen

Heisann!

Kom hjem ca. klokka 3 i natt, så jeg våknet ikke før kvart over ett i dag. Så nå har jeg dusjet, pakket ut, og pakket mere fordi jeg skal på hytta etterpå (den som ligger 3-4 km unna huset vårt). Men jeg blogge selv om jeg er der, fordi vi sykler hjem hver dag og mater hunden vår, og da kan det hende jeg får blogget noen av dagene.

Vel, Thea, Janne og jeg sov i telt på en fantastisk fin camping. Det var det både basseng, strand og masse fine andre aktiviteter. Hver dag dro vi og så på Nesjar, siden de tross alt spilte cup. På søndag var vi i Djurs sommerland, og der var det utrolig kult! Vi fikk tatt både berg-og-dal baner og andre type karusell-ting. 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva har dere gjort den siste tiden?
-Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg