this day

Heihei!

I går sov jeg hos Maren sammen Helene, eller vi sov over fra søndag til mandag. Så gårsdagen ble brukt til å være på stranda med de to, litt senere på dagen dro vi hjem til meg fordi jeg skulle pakke til pappa. Så det er grunnen til at jeg ikke blogget i går.. I dag skal jeg i bursdag til tanta mi på ettermiddagen, og i morgen (igjen, sorry for at jeg glemmer å si dere hvor jeg skal) drar jeg til Danmark fordi broren min skal spille fotballcup der. Blir til søndag, så da blir det ikke blogging da heller… 🙂

 

(Q) Hva skal dere i dag?
-Mathi99-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg