dagens antrekk

Heihei!

For en nydelig dag det er i dag! Sola skinner, og det er omtrent ikke skyer på himmelen. Etterpå skal mamma feire bursdagen sin, og før det tenker jeg at jeg finner på noe med noen. Siden været er så deilig, og jeg ikke har postet en outfit på sinnsykt lenge, tenkte jeg at jeg kunne vise dere anktrekket mitt nå!

 


Topp//primark  Shorts//bikbok  Sko//tyrkia  Armbånd//gin tricot, new yorker, glitter, Afrika…  Fotlenke//syden

(Q) Hva synes dere om antrekket?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg