sommer i norge

Heei!

Sorry for drit dårlig blogging de siste dagene… I går var jeg på stranda med Maiken, Johanne og noen flere, etter hvert dro jeg og Johanne til Maiken og sov over hos henne til i dag som vi også var på stranden. I tillegg til det er rommet mitt under oppussing hos mamma. Da jeg kom hit på mandag var rommet mitt helt annerledes, og jeg har ryddet og ordnet med møbler og sånn konstant. Mangler fortsatt en del ting, men det kommer seg veldig! Skal legge ut romvideo når det er helt ferdig tenker jeg.

Så over til noe helt annet som jeg (igjen) har glemt å fortelle.. I morgen drar jeg med Mikael, mamma og Ben til Drangedal, Voje camping, hvor vi pleier å være hvert år. Vi blit fra torsdag til torsdag trur jeg, men det betyr ikke noe blogging, eller det kan hende jeg slenger inn ett kjapt innlegg i blandt.


pakker… (ny seng forresten, den er såå deilig!)

(Q) Har dere vært på stranden i det siste?
(Q) Skal dere på noe ferie nå?

♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg