Herlig kveld!

Hei, må si igjen at jeg beklager for at jeg ikke har blogget før nå. Dere skjønner, i går kveld dro jeg til Julie for å sove i telt i skogen med noen andre jenter. Det var utrolig koselig, bål på kvelden, musikk, mat osv. Bare elsker sånne sommerkvelder. Vi satt rundt bålet til ca. 12 på kvelden og bare snakket og koset oss, etter det la vi oss inn i teltene. Til morningen i dag stod vi vell oppe sånn rundt 9-10 tiden, fikk i oss litt mat og pakket ned teltene.

 

Nå har lina og jeg akkurat vært ute å jogget og trent litt styrke (for de som lurer er lina søsteren min) så nå skal jeg bare hoppe i dusjen så drar lina og jeg til Pernille! Tar med kamera, og hvis det er noe dere vil at jeg skal blogge om så må dere bare skrive det under i kommentarfeltet♥

 

(Q) Hva har du gjort i dag?

(Q) Har dere sovet i telt før?

♥Marte

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg