Good morning

0
0
1
69
366
Martes Mac
3
1
434
14.0

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

God morgen! Da drar jeg til frisøren snart, ååh jeg bare gleder meg til jeg får vekk den stygge etterveksten! i går dro jeg til Thea på sånn jentekveld utover kvelden, utrolig koselig. vi så på en film som het The Impossible, utrolig trist!! sikkert mange som har sett den, men jeg anbefaler den til alle som ikke har sett den! resten av kvelden var vi bare ute og slappet av. 

Har dessverre ingen bilder fra kvelden… 

resten av dagen skal jeg finne på noe med noen venner! ha en fin dag! 

 

(Q) Hva skal du i dag?

(Q) har du sett The impossible før?

♥Marte

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg