happy news

Hei på dere!

I dag er det nok en dag som skal brukes til pakking. Jeg drar i natt, det er helt sykt, og som jeg gleder meg! Jeg får ikke blogget der nede trur jeg, men ikke bekymre dere! Min faste gjesteblogger, Marte, har nok en gang sagt ja til å gjesteblogge for meg. Er ikke hun fantastisk?! Dere som har lest bloggen min en stund husker hun kanskje igjen fra da hun blogget for meg mens jeg var i Tyrkia. Så nå slipper jeg å bekymre meg for bloggen.


Elsker deg, Marte!♥

(Q) Hva synes dere om at Marte skal gjesteblogge?
(Q) Hva skal dere i dag?

♥ M a t h i l d e

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg