sommerferiee!

Heeeii sunshines!

Endelig er det sommerferie, dere! Jeg vet at en del av dere fikk det i går, men vi fikk det i dag, og dagen var bare helt herlig! Vi tilbrakte dagen på batteristranda, hvor vi badet, grillet pølser, alle snakket med alle og stemningen var fantastisk. Etter skoledagen var over og vi hadde fått utdelt karakterkortet (fikk forresten 5,2 i snitt!), ble jeg og noen flere igjen på stranda og badet og hygget oss. Jeg kan ikke vente med å starte ferien nå!! 🙂

krølltopp delux.

Også har jeg en liten eller stor ting å si dere, jeg beklager at jeg ikke har sagt dette før men.. Til søndag drar jeg på cruise! Jeg skal dra sammen med stafamilien/pappafamilien og vi skal bli borte i en uke. Så jeg tviler sterkt på at det blir noe blogging derfra.. Cruiset er i middelhavet, og går fra Italia til Tyrkia og tilbake igjen (og det stopper innom en del steder). Selvfølgelig kommer jeg til å ta med kameraet og får tatt masse bilder 🙂

(Q) Skal dere på ferie nå, isåfall hvor?
(Q) Når var deres siste skoledag?

– Mathilde!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg