this friday

Heihei!

I dag dro jeg rett til Maiken etter skolen, og ble hos henne i noen timer, så kom Andrea og etter det igjen kom Thea som hentet oss, og vi dro til Ulfsbakk. Selvfølgelig hadde jeg bommet litt med tiden, og måtte dra ti minutter etter at jeg kom, men det var en koselig liten stund. Etter det dro jeg til nordbyen med Thea, Mikael og pappa, og ordnet noen småting, så var det hjem.

Forressten, holder jeg på å laste opp en videoblogg som jeg spilte inn for noen dager siden. Jeg skal ikke avsløre hva den er om, men jeg trur kanskje dere vil like den.


I morgen er det ganske fullt kjør.. Jeg skal spille beach-kamper fra morgnen av, og i bursdag etter det. Så jeg får se om jeg poster videoen i dag eller i morgen. 🙂

(Q) Hvordan video trur/håper dere at det er?
(Q) Hva har dere gjort i dag?
M a t h i l d e !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg