dagen før dagen

Hei!

Fikk ikke blogget i går, siden jeg spilte beach-håndballkamp på Heistad med laget. Vi vant 2 av 3, og det er jeg fornøyd med 🙂 I dag er det jo 16. mai, altså dagen før selveste Norges bursdag, 17. mai, som er i morgen.

Jeg vet ikke hvor mye jeg får blogget i morra, men planene for den dagen er hvert fall at jeg skal gå i tog med skolen og mange andre skoler på morgnen, så drar jeg til Berg skole (barneskolen jeg gikk på), og der “ser jeg på” broren min som skal være der. Etter det skal jeg inn til byen igjen og se på russetoget hvor stesøsteren min skal gå, så skal jeg se på borgertoget. Jeg gleder meg vanvittig mye til i morgen!!

(Q) Hva skal dere i morgen?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg