gårsdagen med gullet

Hei!

Beklager for et lite bloggfravær de siste dagene.. Har rett og slett ikke hatt nok med tid. Anyways, i går var den beste dagen min på lenge! Helene kom på skolen, og det første jeg gjorde når jeg så henne, var å løpe så fort jeg kunne i retning Helene. Etter skolen ble hun med meg hjem, vi så på film, spiste godteri og snakka om alt som skjer både i Norge og i Spania. For en herlig opplevelse å ha henne for meg selv en stund! Loveyou♥

 

Ble mobilbilder denne gangen, de på kameraet er ikke spesielt normale..

(Q) Har dere hatt besøk i helga?
(Q) Hva synes dere om bildene?
♥Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg