kort uke

Hei!

I dag var en vanlig dag på skolen, men i morgen er det en dag utenom det vanlige. Jeg er nesten sikker på at alle skoler i landet har fri i morgen, siden det er 1. mai, og arbeidernes dag. Til torsdag er det vanlig skole igjen, men kvelden, eller natten blir spesiell. Min aller kjæreste Helene kommer til Norge på besøk! Jeg er ikke sikker på om jeg får sett henne på torsdagen, men på fredag skal hun sove hos meg! Herlighet,som jeg gleder meg 😀

(Q) Hva skal dere i morgen?
-Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg