denne helgen

…er det PW-cup! 

Hei!

Åh, som jeg gleder meg! I dag skal vi spille første kampen i pulje vår, klokka halv 10 (!!)  på kvelden i Arena larvik. Den er mot Heradsbygda, og jeg er skikkelig spent. I morgen er det kamper klokka 13.00 og 5.25 mot Nit-hak og Fløy. Faktisk kjenner jeg noen som spiller på Nit-hak, som jeg var med på håndballskolen, og de har jeg ikke sett siden sommeren.. Det blir så herlig å se de igjen! 🙂


Fikk nye sko idag, elsker de!
 

(Q) Skal dere spille PW-cup?
-Mathilde! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg