slutt på helg

Hei!

I dag dro jeg tidlig opp til Notodden (laangt, nesten 2 timer) for å spille kamp. Det var siste kamp i serien, og den avsluttet vi med seier, 14-6. Neste helg er det PW-cup, og jeg gleder meg vanvittig! Vi har kommet i pulje med noen jeg ble kjent med fra håndballskolen. Gleder meg til å se de igjen!

I går kveld bestemte Thea, Mikael og jeg oss for å legge oss ut i stua og sove der, det gjorde vi, og i tillegg fikk jeg sett på den 2. semifinalen LHK-krim på sumo. For en fantastisk kamp, og ikke minst av Isabel Blanco, hun eide virkelig banen i Ljubljana. 🙂

(Q) Har dere spilt kamp i dag?
-Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg