en gladnyhet

Heisann!

I dag skal jeg og familien på tur til Halle, hvor vi skal stå på skøyter, drikke kakao og kose oss. Okei, det var kanskje litt rart skrevet, men vi skal hvertfall på tur. Så jeg får ikke blogget før vi kommer hjem igjen, altså ettermiddagen en gang tenker jeg.

Men så er det tilbake til overskriften. Jeg har nemlig en skikkelig gladnyhet og fortelle dere! Eller, det er vel mest gladnyhet for meg selv.. Uansett, jeg skal til London om 8 dager!! Ææ, jeg er helt i lykkerus! I går bestemte vi oss for at vi ville dra et sted. Bare noen minutter etter var det klart at vi skulle til London. Åh, som jeg gleder meg sinnsykt!! I tillegg skal vi mest sansynelig på et hotell med internett, så jeg legger kanksje ikke igjen bloggen hjemme..

(Q) Skal dere på en reise nå?
♥Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg