ukens blogg

Hei, igjen!

Jeg seriøst aner ikke hvor magne ganger jeg har hatt det som overskrift, og hvor mange ganger jeg har sagt at jeg startet igjen med ukens blogg.. Men sånn er det hvertfall, nå skal jeg igjen kjøre i gang ukens blogg så bare meld dere på. Vet ikke hvor len rett og slett tge jeg liksom skal “holde på” med det, men det vil tiden vise seg.

Det jeg gjør er at jeg rett og slett trekker en helt random viner fra kommentarfeltet. Den får linking og anbefaling, og ja.. Så dere får bare kommentere bloggnavner deres, og at dere er med i dette komentarfeltet! Lykke til 🙂

Meld dere på, folkens!
-Mathilde!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg