bra dag

Heihei!

Det er faktisk bare noen timer siden jeg kom fra Maren. Etter det har jeg bare spist og sett på TV. Vi har hatt det så sinnsykt koselig! I dag våknet vi og spiste en herlig frokost, så stelte vi oss kjapt og tok bussrn til byen. Jeg fikk handlet kjempemasse, eller hvertfall en god del, så i morra kommer det en innkjøpsvideo til dere! Så har vi også bakt cupcakes og sett på film. Alt i alt, en fantastisk kveld/dag med Maren!

 

meg og min gode venn, Tassen!

(Q) Hva har dere gjort i helga?
(Q) Vil dere ha innkjøpsvideo?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg