God påske!

Heisann!

Akkurat nå er jeg i skikkelig gladhumør! Men endelig dere, nå er det påskeferie. Jeg har ventet på den helt siden første dag etter vinterferien. Vi hadde det utrolig slækt på skolen i dag, i naturfagen så vi på film og lit sånt, i andre økt var det matte og grilling så var det sal og scene til slutt. Haha, vi lagde faktisk en ordentlig Harlem shake med media og informasjongruppa, kanskje den kommer ut her på bloggen?

Nå skal jeg i bursdag til oldemora mi om ikke så lenge, rett etter det stikker jeg til Maren og der blir jeg over natten! Vet ikke om det blir noe mere blogging, men jeg tar hvertfall med kameraet mitt til Maren.

(Q) Hva skal dere i påska?
-Mathilde!

4 kommentarer
    1. Hallo! Er innom for å spørre deg om noe, hehe. Lurer litt på om du kunne kommentere hva du synes om tipsene jeg har gitt på bloggen min i det nyeste innlegget. Hadde vært kjekt med DIN hjelp. Strålende blogg, forresten! Fortsett slik, har en følelse på at dette kommer til å bli ganske så bra. Forresten, blir superglad for faste lesere på bloggen min …. kan godt bli fast leser på din også hvis du vil.^^ Hadde iallefall vært utrolig kult! Glad for DIN hjelp med hva du synes om tipsene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg