tar livet med ro

Hei!

I dag har jeg ikke gjort stort, eller det var kanskje litt å ta i.. Jeg har hatt foreldresamtale eller konferranse, ettersom hva man gidder å kalle det, og det gikk faktisk kjempebra! Etter det skulle jeg til farmor og spise taco, men før det stakk pappa og jeg innom Frizøe Brygge fordi han skulle noe greier med avisa, ikke spør hva jeg aner ikke.. Anyroad, når vi var der, gikk vi inn på Becks cafè hvor pappa kjøpte seg en kaffe og han spanderte en kaffe lattè (er det sånn det skrives??). Det var utrolig deilig etter en lang dag 🙂

meg og min herlige, gode, smakfulle, nydelige, exellente goode kaffe.

(Q) Hva har dere gjort i dag?
(Q) Har dere foreldresamtaler?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg