Vanilla cupcakes

Hei dere!

I sta fikk jeg så utrolig lyst til å bake, så jeg satt meg ned med Manuela sin bok, Just Sweet, og bladde meg fram til en veldig enkel med herlig vanilje-cupcakes oppskrift som jeg kombinerte med en vanilje-frosting fra Hummingbird.

Du trenger: (12 cupcakes)

125g romtemperert smør
3 romtempererte egg
190g mel
1,5 ts bakepulver
150g sukker
1 dl melk
1 ts vaniljesukker

Bland alt sammen i en bolle til røren er “fluffy”, og så steker du de i ovnen på 180 grader.

Til frostingen trenger du:

80g romtemperert smør
250g melis
noen dråper vaniljeestrakt
0,25 dl melk

Bland smør og melis godt sammen i en bolle, så tilsetter du melken og vaniljeestrakten og pisker alt sammen.

(Q) Har dere smakt noe lignende?
Mathilde!

3 kommentarer
    1. Hei! Vi holder på med en marked undersøkelse om hva blogggere vet om sminke. Alle som melder seg på vil få en premie; nemlig en gratis kinobillett! Bli med nå!

    2. Så skikkelig fin blogg du har da! Jeg blir nesten helt misunnelig her, asså. Leser ikke denne fast, men kanskje jeg skal begynne med det?! Hadde blogg før, men fikk så mye stygge kommentarer jeg ikke ville blogge mer på grunn av det. Men jeg har en bra link du må se på som jeg fant. Det er en konk du kan vinne 2 000 kroner gave kort i. Anbefales veldig! Bli med du og da!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg